Skip navigation

Baked Potato Soup

Mga tol!  Kumusta?  Unsay dagan sa atong life ron?  Ako mao lang gihapon, thanks for asking ha.  Kanang mga men (and mga women) nakakaon namo didto sa Casa Verde Ayala?

Ako naka-eat naku ana nga Cebu restaurant in Terraces Ayala.  Mga three times na siguro.  Pero bad kaayo to last namo pakal didto mga men oi!  Bad tripa adto woi!  As in makapungot! Kanang pungot to the max gyud bah!

Na-disappoint pa gyud ko samot kay excited pa raba unta kaayo ko mokaon didto kay kadto nga time nag-crave gyud ko sa ilang famous Baby Back Ribs.  Akong mga kuyog nga sila pareng Berg ug pareng Jon dili unta ganahan didto mokaon, pero ni-insist man gyud ko kay ganahan gyud lagi ko mokaon balik sa ilang Baby Back Ribs.

Murag ang last naku kaon sa ilang ribs murag kadto paman didto sa branch sa Ramos.  Basta kadtong dapit sa Fuente ba, kadtong balay.  I’m sure naka-adto naman tingali mo.

So sa walay paglangay-langay ug pagdugay-dugay ug paglangan-langan, ako na isulti kaninyo ang akong sugilanon parti sa among bad experience sa Casa Verde  at the Terraces Ayala Cebu.

Pasta

Ni-order mi sa among order (obviously hehehe).  Si Berg ni-order siya ug Baked Potato Soup ug Southwest (ambot unsa toy sumpay ana).  Sus mga chung!  Hastang paytera anang Baked Potato Soup oi.  Pwerte gyud pagkalami-a!!  Lagi pwamiz gyud, as in lami gyud!

Ang soup niya kay init siya then creamy kaayo.  Then ang potato niya kay soft kaayo unya daghan sad gyud ug bacon on top!  Sus nagpabaga gyud kog nawng nga nangayo ani bisan dili ni akong order!  Murag almost half man tingali akong nakaon adto!

The ang kanang Southwest nga order unta ni Berg ang gi-serve nila kay Penne Primavera man!  Ambot ngano ug why!  Sa time nga gi-serve ni, dili pa mi aware nga sayop diay ni.  Pagtan-aw na namo sa bill.  Ug nahibulong pud si Berg nga asa gibutang ang chicken sa iyang gi-order kay ang description sa Southwest naa man toy chicken.

So ang Penne Primavera nila kay lami raman sad.  Daghan ug cheese.  Angay na siya para sa mga vegetarian parehas ni Jon.  Pero para naku nga meat lover, dapat mo order mo ani with kadtong additional chicken para mas lami!

Kung nagtuo mo nga mao na ang among gi-bad tripan dili pana mao!  Naa pay mas worse ana!  Pramiz as in makalagot ug tinanga gyud!

Brian's Baby Back Ribs

Ang akong gi-order kay ang Brian’s ribs.  Wala ra gyud ko na disappoint sa ilang ribs.  Na-achieve ra ang akong gi-expect ani nga babyback ribs.  Ang meat niya kay soft, dali ra matangtang sa bukog, daghan rasad ug unod dili parehas sa T.G.I. Friday’s nga pwerteng gamaya.  Unya sulit rapud sa presyo niya ba.

So karon mga tol, dinhi na magsugod ang pinaka-bad trip nga panghitabo.  Mosulti sa ko ug gamay nga back story.  Kani akong friend nga si pareng Jon, artehon ni siya.  Unya ambot ug unsay nasulod sa iyang utok nga nikalit mani siya ug “Vegan” ang drama niadtong tuig 2004 or 2005 ba to.  Pero dili ni siya full blown vegetarian.  Pesco-vegetarian lang na siya.  Pasabot ana nga mokaon ra siya ug seafood but dili lng mokaon ug mga mammals and birds.  Pero dili ni siya pwede mokaon ug shrimp kay allergic man siya.

Seafood Carbonara

Ang gi-order ni Jon kay ang Seafood Pasta.  Pero iyang gi-ingnan daan ang babaye nga nagtake sa among order nga ipalahi ang shrimp kay ALLERGIC siya.  Repeat: Ipalahi ang shrimp kay ALLERGIC siya.  Ang babaye nga buotan kay nitando rapud nga ok cge daw iya lang ingnon ang chef.

After a few minutes (English na ha!), nibalik ang babaye na atong itago sa pangalan nga Miss Tan (kay kabaw na mo sa sumpay).  Ug sa iyang pagbalik, nisugilon siya ni pareng Jon nga dili daw pwede matangtang ang shrimp kay naka-pack na kuno na daan ang ingredients.  Lisod kuno pagtangtang sa shrimp kay sagol na daan.

So immediately ni-ingon si Jon nga “ok sige ilisan lang naku ang akong order.”  Ug sa dihang ni-ingon si Miss Tan nga dili pwede ilisdan kay iya ng na-place ang order!!!!  Si Jon kalma ra siya nga nisulti nga “dili na pwede Miss Tan? kay dili ko makaon ug shrimp.”  Ug ang abnormal nga Miss Tan kay nisulti bitaw na nga “kung i-cancel ninyo ang seafood pasta ma-charge man gud na sa ako-a (ma-charge sa iyaha).”

OMG!  Insakto to akong nadungog??!  Kami pa bay basulon?  Ug ako wala ko nakapugong nga gikasab-an naku nga “Ngano imong mang gi GO ang order nga kabalo man ka nga di siya mokaon ug shrimp?”  Ug ang tubag ni Miss Tan kay mao lang gihapon nga kung i-cancel lagi daw ang order kay ma-charge sa iyaha!

Si Jon ug Berg aning mga panahona kay kalma ug mga buotan lang ug ni-ingon pa sila nga mo-order nalang si Jon ug lain unya bayaran nalang ni Jon ang seafood pasta!  Ug ako dili ko mosugot (karon ko ka-realize ngano gani akoy nangisog nga dili mani akong problema hehehe).  Ako gyud siyang gi-ingnan nga “O Miss Tan, ma-charge gyud na sa imoha kay imo manang sala!”

As in kanang bayhana ha, wala gyud na mangayo ug pasaylo sa iyang sayop!  Iya paman hinuon mi gi-blame!  Ako siya gi-ingnan nga makigstorya ko sa inyong supervisor or manager ba.  Nilakaw siya.  Ug nibalik siya pagkataud-taud unya ni-ingon nga pwede ra diay matangtang ang shrimp!!!  Unsa man diay tong iyang gisulti ganiha nga dili pwede?  Tinapolan?!!  Unya karon nga siya maoy makabayad kay ma-pwede na matangtang?  Halu????!!!! Pagklaro mo sunod dai ha!  Ug ngano man nga wala gipatawag ang manager/supervisor?  Kung nagsulti pa lang siya daan nga dili pwede ilahi ang shrimp, dili raman sad mi mamugos!

Kung kamo mga brod, mga men, mga chicks, sakto ba to akong gibuhat nga mo-insist gyud?  Or sobra rasad?  Ayaw ko ninyo ug awaya sa comments ha.  Kalma lang hehehe.  Kalma raman sad ko.  Wa ko nasuko ha.  Na-disappoint lang.  Unsa na kaha ug nasuko noh?! Hehehe

Prices as of July 2009:

Brian’s ribs – Php 188
Southwest – Php 140
Seafood pasta – Php 138
Baked potato soup – Php 98

30 Comments

  1. Hi Fedge, naglibug ko actually if sakto imung gibuhat or dili. Kung ako to, I would probably have said the same thing but pina-joke nalang siguro. It’s all about delivery hehe, gisakaan cguro nimug kilay mao nahadluk hehe. But I think restaurant owners should probably train their staff on what to do in these type of situations. Instead of emphasizing that they get charged for mistakes, iapil unta nila ang perspective sa customer ba.

    I’ve been to Casa Verde Ramos (okay ang good, lami ang Death by Chocolate hehe, daghan kaayo Koreans didto, magthink ka naa ka sa Seoul) and the one in The Walk (okay ra pud ang food, lami-an ko sa butter na free sa ilang bread hehe). Balik lang Casa Verde oi, isolated case man lang siguro ni mga ingani.

  2. fedge, timing kaau imong post kai we’re having dinner didto tonight. sayop jud ni Ms. Tan and ikaw ang sakto. mu ulbo sad akong kaspa anang di kamao mutubag og customers oi. as in super duper. they’re supposed to be trained for that.

    aside from the food, service plays an important part in any “dining out” experience kai you’re paying for that man pud. no matter how good the food is, maka-spoil jud og appetite ang bad service (og servers!).

    excited nako sa akong casda verde dinner unya! hehehe

  3. such a fun read! nice delivery. and nice pictures. =)

  4. Fedge, IMO, you did not do enough. I would have insisted to see the manager the same and if she will not inform the manager, I would have told her we will walk out and the whole meal will be charge her.

    I would also have told her if you go into an allergic reaction (I’m also allergic to crustacians) because she insist in giving me my order with shrimps. I, will charge to her my hospital bill and also file charges in court for attempted murder!! In my case, My allergy to crustacians closes my windpipe.

    You might say that “I’m too over” with my reaction. But my reply is simple. I am paying with good money and I’m entitled to getting good service.

  5. Hi Fedge, Sayop ka!! You did not do enough.

    When she told you she has to pay for the food if you cancel it. You could have told her, which she would prefer to pay, The cancelled meal or your medical bill? And if you are hospitalized (I’m also allergic to crustacians…my windpipe swells and I can’t breath), I will also file a case in court against her for attempted murder for insisting that I take the food.

    And I would have insisted to STILL talk to the supervisor or manager to report the stupid response of the waitress regarding no being able to cancel and that she has to pay for it.

  6. that experience is so annoying. i dont think i can keep my cool if i were in your place. hehe.

  7. nalingaw kog basa! salamat ani! san na ko ninyo ;¬)

  8. nalingaw kog basa! salamat ani! fan na ko ninyo ;¬)

  9. i mean, FAN 🙂

  10. wa dyud ko kauyon diha sa casa verde ayala. wa na sila’y customer service gyud.

    if i were you, i would’ve insisted on talking to the supervisor so they would really learn their lesson. mugara na sila.

    gasalig tingali kay best seller ila restaurant. pasalamat sila sa ila chef.

  11. Hi Regz, sorry to hear that you have a bad experience with this Casa Verde branch. Hopefully, naay makabasa ani na taga management nila para ilang matarung ilang service. Unsa man diay nahitabo sa imung case?

  12. you know what.. kuwang ra.. you should have talk sa manager or who ever is in charge that time.. in sakto ka ni bayad.. sakto ang service.. if i were in you’re shoes.. nilakaw jud ko.. cancelling all of our orders.. instead 1 ra ang ma charge ni ms. tan then everything will be charge to her.. and if ever it reached the manager or even the managemnt.. naa ta mo’y free meal…! ana biya na sila..

  13. wow!!! i love Italian food..

    for their food are so full of flavors
    plus its nutritious benefits that it can give to us.

    i rally love it..

    especially their salads..
    vegan salads..

  14. Hi! I also had a bad experience with Casa Verde. I think their food is not that amazing, pero sige nalang, kay I have some friends who like their ribs too (i’ve tasted better though!), plus it’s not that expensive.

    Anyway, my bad experience was, nakakaon ko og gamay nga plastic with the food I ordered (thank God nothing worse happened to me!)…I think mao nang microwaveable nga containers, nabuak siguro or something pag heat nila…so, I think ilang food pre cooked na, then gi freeze, nya ila lang i heat ig naay mu order. I’m not sure if every restaurant’s doing that, but knowing it makes me like the food less. So, wala najud ko nibalik didto, ever.

    P.S. In cases like these, I’ll cancel my order and go eat somewhere else. If you start arguing with someone in that restaurant, there’s a chance there’s something in your food that’s not supposed to be there :p

  15. Ako ato, mo-derecho ko og walkout. bahala mamuti ang mata sa waitress nga ma-charge sa iyaha.

  16. sakto ra jud to imo nga ni insist ka. but ang ako lang, basin gi binuangan nato ni miss tan inyo food, nasuko ra ba to siya. wahehehe

  17. mga ala man na batasan ang mga staff diha asta na ilang supervisor nga bati kaayo ug nawng namely Ann the chinita . one time nikaon mi diha together with my family saba kaayo na siya mura ra naa sa ila napaka unprofessional talaga mao sad siguro mga ala na batasan ang ilang mga staff kay ala man sad batasan ang supervisor sori kaayo sa management sa akong gisulti but it is the truth pili sad mo ug mga maayo oi sayang ang inyong good product…

  18. Wa pa ko nakaanha diha sa Casa Verde Ayala, pero mo-try gyud ko’g kaon diha kung makalugar ilabina nga nakit-an nako pictures sa brian’s baby back ribs(looks yummmmy) og sa ilang seafood carbonara… heheheh

    btw, great pix bai! 🙂

  19. Register with http://www.yummy-cebu.com and share your food experiences in and around Cebu to win a romantic dinner for 2 on St. Valentine evening

  20. All I can say is “poor management”.

  21. ka lingaw ani! maka lagot sad 2ng bayhana oi!

  22. I agree guys! I am from food industry here sa cebu sad, but one time nag dinner mi diha sa casa verde ayala together w/ my siblings, DUUUGAAAY kayo ang rice na serve as in mora ra wala ang waitress na nag sige mi follow up!!makalagot diha!!!!

  23. casa verde the best na bai, dili ikalalis. death by chocolate, baby back ribs way makalupig. when you enjoy the food you forget about everything else.

  24. the dax lami au. but sa baby back ribs im no t xur.

  25. Yes, I also experienced the bad service at Case Verde Ayala.

  26. Sakto ang imong gbuhat! Agree ko kay tinapulan ra nang gbuhat nila ug usa pa, pwerting kuwang sa training sa customer service ang kadaghanan sa mga ng.work sa ingon ani na business…may tama ka!

    Kay ako, naka.experience na sad ko ug daghan na ingon.ana nga servers…tapulan ug dili kamao mo adjust…grabeh makasapot..hehehehe

  27. he he he he… i really enjoyed reading your article. usahay ang managemant ana kay hadlok hadlokon sad ang waitress na mdeyo tanga ra sad… naa silay policy ba nga inamaw… na sundon sad sa mga amaw o ba kha ang waitress ang amaw or ang cook… but when i go back home…. gonna go there….

  28. Once ra ko ka-eat sa Casa Verde Terraces, but dili na ko mubalik. Bati ug service. Saludo ko nimo kay ni-express jud ka sa imong kaligutgut. Ako kay gitago na lang nako. Nangayo ko ug condiments, wla daw sila.

  29. Me and my boyfriend love the food at Casa Verde, but we also hate the staffs…. the service is tooo slow. If the food were that crappy we would never go back to that restaurant.

  30. bati man og customer service ang casa verde ayala… grabe na sila mo-discriminate og customers…

    i have read a blog (naglisud nako search sa google) nga naa daw nag anniversary ang mga asawa then ang wife ga work as promodiser sa ayala nga ga uniform nga obvious jud… pag-abot nila, wala waiter/waitress niduol nila… huwat sila og 5-6 mins… after 5-6 minutes, ang husband niduol og waiter, unya gi-ingnan og “huwat sa ha.” so huwat pud sila intawn… unya exactly another 5-6 minutes napod, naa daw customer mga dato og porma nisulod unya gi-hatagan dayun og menu sa waiter… so, giduol tong husband sa isa ka waiter, iyang gikasab-an intawn… nibiya sa casa verde and i think nibalhin to og gerry’s grill… wla sila problema sa gerry’s grill…

    so ing-ana diay nang taga casa verde ayala!! kusog kaayu mo look down og customer kay abi ang iyang asawa naka uniform og promodiser diha sa ayala… tsk tsk tsk…

    i still dine casa verde, but not in ayala… pinaka-okey sa ramos branch… maayu pod sa IT park branch…


Leave a Reply

